2011-11-09

Feber & Huvudvärk

Jag kommer snart ge upp, orkar inte med denna j*vla huvudvärk nå mera... Den kommer att ta kol på mig i slut ändan. och de dumma är att läkarna inte vet vad det kan bero på. Har fått nå tabletter utskrivet för huvudvärken, Så vi får väl hoppas på att det blir bättre med dom... ( dock är dom väldigt beroendeframkallande. ) så jag måste ta det lugnt med dom sa lillbrorsan som jag snackade med igår då ja berätta. Han förstår inte varför jag fått dom utskrivet. Nåja det är väl bara tacka och ta emot antar jag....

Saknar mina underbara vänner på utb. om PA ( Personlig Assistent )... Dock längtar jag väldigt mycket till på måndag då jag börjar min andra utb. på komvux - omvårdnads -.. och den har jag en "liten " HEMLIGHET på gång.... Kommer berätta när det börjar närma sig... men jag längtar väldigt väldigt mycket....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Bloggintresserade