2015-06-02

allt o inget

Har inte alls haft tanken på att skriva, tänkte återigen ta upp skrivandet,
Nu har vi gått in i juni och det är kallare än kallast ute, inte alls någon sommarvärme på långa håll. Och med tanke på att det är skolavslutning nästa vecka så hade det kanske vart lite skönt om värmen kommer SNART.. Nattis längtar efter ett långt och härligt sommarlov, och jag kommer endast att jobba dagtid dvs inga nätter och helger ( om jag inte behövs extra ) ska se om vi kan planera in nått i sommar men än så länge så vet vi inte vad vi vill göra, men nått ska vi hitta på.

Men dom här senaste månaderna har varit väldigt spännande, den 18/4 anordnade jag och en kompis till min syster en liten babyshower för min syster som väntade sitt första barn, en total överraskning, men dagen var med både skratt och tårar, fika, lekar och självklart underbara presenter till dom blivna föräldrarna. och jag fick titeln som MOSTER den 20/5 till en helt underbar och otroligt söt liten tjej. Och Nattis är en stolt kusin som verkligen kommer göra allt för denna lilla tös. Hon hade bråttom ut och fick dela sin födelsedag med våran kusins flicka.

Jobbet rullar väl på som det gör, Trivs jätte bra på stället där jag är just nu. Så vi får se om det blir förlängt efter sommarn eller om det är dags att leta nytt. Beror lite på!!

Har beställt massa kläder både till mig och nattis, vi tävlade även om vem som fick hem kläderna först. Mina kom igår bakom dörren och Nattis fick sina idag som jag var och hämtade du som hon fick öppna själv då hon kom hem från skolan... Det känns lite tomt här hemma nu när min andra halva har åkt på semester till Turkiet ( Är inte allt nå avis på honom ) ;)  och så jobbar jag natt dessutom när han kommer hem så jag får inte träffa honom förens på tisdag.. vi längtar! Tur att man kan prata via Skype! hahah

Nåja nu sitter jag här i soffan och väntar på att tvättmaskinen och diskmaskinen ska bli klar så att man kan gå och lägga sig sen, i morgon hade jag tänkt köra en STOR RENSNING / STÄDNING inne i mitt lgh förråd. kan ju vara bra så att man kommer in där nån gång.. ärligt talat så vet jag inte vad jag har där inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Bloggintresserade