2013-09-20

Händer då saker hela tiden..

Precis så är det, det hinner då hända saker hela tiden.

Bara för nån vecka sen här när skolorna hade dragit i gång så satt jag och en gammal vän från grundskola och diskuterade på fejjan att men shiit i år är det 20år sen som man själv började skolan på riktigt och man minns hur spännande allt var och hur det skulle bli. och nu är det Nathalie tur. Hon har ju börjat skolan på riktigt nu, nu är det ju 1an som gäller för henna, och allt vad som innebär med det, lite lättare läxor som läs-läxa och det dröjer väl inte länge innan dom får hem matte-läxa också.

Årsdagen har passerat och det var väldigt tungt, K var ner från boden. Nattis fick träffa farmor, Farfar kom dock inte ner. Men det förvånade mig ju inte heller faktiskt. Från de att A gått bort är de som att dom glömmer bort Nattis helt och hållet. Det är ja som är den som försöker hålla kontakten, inte för deras skull utan mer för Nathalies skull.

Vi ska ev flytta / byta lgh nu väntar vi bara på svar och jag ser verkligen framemot det. Blir de som planerat så lämnar vi denna otroligt mysiga lägenhet redan den 1/11

Jag funderar allvarligt på att ta tag i de där körkortet igen, Måste bara ringa och boka en ny kod så att jag kan lättare sätta mig o boka ner tid o så för slutgrejerna. dvs. teoriprovet & uppkörningen.

Jag och Nathalie har hunnit göra våran första gemensamma semester tillsammans, Vi åkte tåg ner och besökte Nattis släkt på sin pappas sida dom hon aldrig hade träffat och frågar man vad de bästa var med resan så var de att få träffa hennes gammelfarmor ( Hennes pappas farmor ), Vi hade en skönt vecka tillsammans och det kommer definitivt bli flera resor tillsammans. Har lovat att åka ner till gbg under sommaren 2014 så vi får se då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Bloggintresserade