2017-04-26

Efter en hektisk och full proppad vecka med både jobb, skola och barnaktiviteter så ser jag nu fram emot några lediga dagar...  till helgen blir det både arcus-loppis men även barnkalas för min nyblivna 11 åring som har bjudit hela klassen plus några till kompisar utöver.. Sen har vi valborgsmässoafton också till helgen, en kväll där man går ner och myser till att se en stor brasa, barn som springer och leker och vuxna som står och skrattar och har kul tillsammans.

Igår kom även min nya tvättmaskin, den andra maskinen på mindre än 10 dagar, den första var de nå fel på, den började felsöka efter varenda tvätt så jag gav upp, for tillbaka till Elgiganten och fick en ny maskin, där dom sa att maskinens kretskort verkade ha gett upp men även att maskinen hade utgått ut sortimentet, men det kunde dom tyvärr inte meddela när jag köpte den utan dom säger att den har utgått i dagarna efter...Så nu blir det att lära sig den nya maskinen,

Jag ska även försöka hinna städa undan här hemma innan N kommer hem ifrån skolan, idag kommer även min älskade syster och hennes underbara dotter hit och är i kväll då sambon jobbar.. Tror att de här är värsta årstiden speciellt när man har djur ( hund ) all SAND dras in, finns nog inge värre än att känna all j.....a sand under fötterna i varenda rum, och jag som alltid går barfota får ju panik. Så här ska det städas, kanske bäst att lägga ifrån mig datorn och börja annars blir de väl inget gjort =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Bloggintresserade