2017-04-28

Ledig fredag med massa mys med mina favoriter

Igår var jag och hämtade systerdotter på dagis för att sen ta hon hem till mig där hon skulle sova, Överlyckligt barn kan jag säga, Tur hon älskar att sova med moster och kusin =)
Så idag skickade vi Nattis till skolan och själva tog vi bussen in till stan för att möta upp en gammal gymnasiekompis till mig och hennes två pojkar för att sen gå på öppna förskolan, Oj så kul och mysigt vi och barnen hade, massa bus lek och sång, sen for vi hem åt lite lunch vilade en stund innan  Nattis kom hem från skolan sen for vi iväg till Boden för att bada tillsammans allihopa, 7 st bad tokar oj vad vi har haft de mysigt idag, blev även middag på kebabhuset och ett besök till godishuset innan vi landade hemma i sofforna, Nattis for iväg till syster och skulle sova.
 Men hoppas på en trevlig helg med massa kulig heter ;) Kram på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Bloggintresserade