2017-04-29

Fick mig en rejäl sovmorgon o morse då ja vakna och kollade på kl 11.05 ( Shiiit ) var de första som ja sa när ja såg va den var, strax efter ringer mamma och frågar om jag vill följa med till Piteå, Hon hade nämligen hittat en sitt vagn som jag ska ha här hos mig när syrrans dotter är här, ifall lilla N vill stanna och sova hos moster och dom inte har med sig någon vagn så är det bra att ha en xtra hära, Så nu ska den bara tvättas upp och de så är den klar att använda. 

Det var till och med jag som fick köra ( övningsköra ) hem från Piteå, och jag väljer att stanna på storheden för att springa in på Dollarstore och handla till morgondagens kalas. Men fy fan säger jag bara, det är inte lätt att köra  när det är köööö överallt ( speciellt när dollar ligger typ vägg i vägg med bolaget )  

Ikväll har N en sovkompis som sover över som ska med på kalaset i morgon, kul tycker hon och just nu ligger dom och ser film och äter gotta i sovrummet, bäst att bära in sängkläder så att det finns xtra.. Själv ska man strax hänga upp sista tvätten som är klar. och sen slå på och se dom nya avsnitten av PRISON BREAK som börjat om... Vem följer och har sett dom två första säsongerna??

Nåja får passa på och önska er en trevlig valborg i morgon för det ska vi ha ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Bloggintresserade