2018-01-02

2018

Det de kändes ju lite märkligt att skriva 2018 man är ju lite ovan ännu :) men är de så, hinner man vänja sig vid dom nya årtalen? Tycker att åren går så himla fort, tyckte jag nyss blev moster för första gången och den lilla ungen blir till o med 3 år till sommarn, åren har gått fort..

Pratade nyss med chefen och hon förlängde min anställning, så nu räknas jag som en ordinarie, känns så himla skönt. 

Det är den andra januari idag, snart kommer min älskade lillebror hem, har saknat han trots att vi har haft telefon och brevkontakt och setts nån enstaka gång så är de inte som när han är hemma på heltid.. Nu kommer jag ha någon som ja kan fråga om saker utan att vända ut och in på frågorna utan jag kan ställa dig direkt, Även då vi inte varit så tajta så är han ändå den som ja kan prata med och jag vet att de stannar där. 💓

I år är det mycket matcher i innebandyn för dottern, dom åker nämligen och spelar paradiscupen och kommer vara borta 3 dagar.... Mammas stora hjärta som åker iväg men laget på cuper.. Hoppas att de går bra och att dom vinner, och att de föräldrar som är med ner håller oss andra föräldrar på hemma plan uppdaterade.

Ne om man ska ta och slå igång musiken och börjar röja undan här hemma. Tror att julen har gjort sitt och får åka ner.... kan ju inte ta en slappis dag idag med, igår gick jag runt med pyjamas hela dagen och låg på soffan och såg film,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Bloggintresserade