2013-02-22

Älskar dig mer än vad du tror...



Jag vet att jag har sagt det många gånger till dig och jag kommer säga det många gånger till.
Jag älskar dig, och jag vet inte hur jag skulle klara av att vara utan dig. Trots våra stunder då vi är oeniga och bara tjafsar så står jag fast besluten att det är bara dig jag vill vara med, det är dig jag vill tillbringa mina dagar med, Jag älskar dig så mycket, Utan dig så vet jag inte vad ja skulle göra. Du får mig att må så bra, jag känner mig så trygg när jag är med dig, jag kan vara mig själv jag behöver inte "låssas" vara någon annan för att du ska tycka om och älska mig. Jag kan vara den jag är. Visst nog har vi väl sidor hos varandra som vi kanske inte tycker om men det är ju så det är, Livet är inte en dans på rosor och inte heller ett förhållande. Man kan inte alltid vara glad och lycklig och sväva på molmen. Eller hur vad säger du, Jag vet inte om du kommer läsa detta inlägg, och jag tänker inte heller skriva ut ditt namn, om du läser detta så vet du vem du är..
Jag vet att jag har svikit dig gång på gång, jag vet också att du försöker förstå, försöker lita till 100% och att du alltid har / står där med öppna armar, jag är så tacksam för att du fortfarande vill vara min, att du fortfarande är kvar vid min sida.
 
 
Utan dig och Nathalie vet jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen, Ni är dom två som får min vardag att gå framåt. Ni gör mig till en människa, Ni båda kan få mig glad, få mig att skratta men även få mig att bli arg och ledsen. Vad vore livet utan er???
Jag lovar dig att jag kommer göra allt för du ska kunna lita på mig, Det är bara med dig jag vill vara med, du är min andra halva. Utan dig vet jag inte vad... Saknar dig så fort jag går ifrån dig, Så fort jag lägger på telefon efter våra samtal, även om dom är långa eller korta. om jag är med dig en snabbis eller flera dagar i rad. Utan dig så går tiden sakta, Jag vill leva med dig resten av mitt liv. Så länge kärlen tillåter oss vara tillsammans så vill jag att det är vi..
 
Du och jag för alltid??? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Bloggintresserade