2013-02-02

Går verkligen inge bra de här...

Ja det går då verkligen inge bra med mitt skrivande på bloggen just nu..
Det har varti tuffa månader här. både på det possitiva och de negativa, mycket har faktiskt hänt.

Hunnit med ett till dödsfall i fam / släkten. På Nyårsafton så gick min morfar bort efter en tids sjukdom. Det är alltid så tråkigt och jobbigt när det händer såna här saker & saknaden är STOR.

På jobbet, Ja där går de väl som det går känns det som, Det är väl inte min drömplats om jag ska vara ärlig, men det är ju iaf ett arbete och jag är tacksam för min fasta tjänst.. Det har blivit lite ändringar här och där i tjänsten & schemat men det är väl såna där smällar man får ta. Men om sanningen ska fram så håller jag på att söka nytt och ny tjänst på annat område. För jag känner det här går inte riktigt. Känns som att jag inte har någonting att säga till om.. varken om schemat, mina timmar eller min LÖN.. Blir så himla less ibland.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Bloggintresserade