2013-05-15

Det har gått 9 månader sen nu

Nu har det gått nio månader sen du lämnade oss och vi saknar dig fortfarande lika mycket nu som vi gjorde då. Du kommer alltid att vara saknad och älskad utav oss. Idag ringde det ett samtal från griftegården och dom berättade att din sten hade kommit och att den nu var på plats...
Berättade för Nathalie och hon ville genast åka ner till graven och kolla. det är ju nämligen hon fom har fått välja o vraka bland alla stenar och former och dekorer och så satte hon ihop en sån här vacker sten...

På vägen ner till graven så ser jag stenen på ett hålls avstånd och då brast det i tårar, mamma fick stanna bilen en bit innan för att jag skulle hinna hämta mig lite och få åt mig lite luft. det var så otroligt jobbigt och tårarna bara rann längst kinden på mig... Nu väntar vi bara tills på tisdag då vi ska fara och köpa lite blommor och sätta ner där.. Det är så jävla orättvist att just du är där och att vi måste besöka en kyrkogård bara för att få prata med dig.... önskar att du vore här då man behöver dig som mest... Älskade lilla vän <3 em="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Bloggintresserade