2017-06-02

Tillbaka till läkaren igår.


Det går inge bra för mig, fortsatt sjukskriven 3 veckor till, det var väl inte direkt det jag trodde när jag gick till läkaren första gången när jag verkligen mådde som värst. Trots att dr sa att jag skulle förbereda mig på att bli hemma så var de som att de inte gick in, vad gör man har vart hemma nu 4 veckor de känns länge men ändå som igår jag blev sjukskriven. Fick även ett nr så jag kan kontakta deras KBT närmare hösten så att jag kanske kan gå och prata av mig "lite", Har ju funnits där i bakhuvudet väldigt länge men det är som att jag inte riktigt vetat hur eller vart jag ska vända mig. Så det kanske är lika bra att ta tag i ALLT nu när jag ändå blir erbjuden.

Idag är väl en dag som inte är så bra känner mig väldigt väldigt nere om jag ska uttrycka de så, ALLT känns bara bajs och jag mår piss. Det är till och med skit väder ute, det är kallt och trist och blåser verkligen storm, Har sovit som en kratta i natt vaknat till o från och känt mig otroligt ensam och ledsen.

Jag vill göra så mycket idag men orken finns verkligen inte där, Har en hel lgh som verkligen behöver städas och ett förråd som måste börjas rensas, förstår inte det köps ju inte nya saker men ändå känns det som att det blir mer och mer saker här hemma, hur kommer det sig?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Bloggintresserade